Hotel Ramada Oradea

Tip local: Hotel
Adresa: Calea Aradului nr. 9
Localitate: Oradea
Judet: Bihor
Capacitate minima: 8
Capacitate maxima: 300

Organizeaza evenimente personale:

Organizeaza evenimente pentru companii:

Organizeaza evenimente publice:

Ofera servicii de:


Contacteaza localul

Puteti sa contactati direct localul prin intermediul formularului de mai jos:

Nume: 

Email:  

Mesaj:

5+5=  


Descriere

Weddings by Ramada este un buchet extraordinar de servicii premium, care transformă fiecare  eveniment într-o celebrare a frumuseţii, eleganţei şi perfecţiunii, pentru că la Ramada, nunta devine o seară de gală. Aidoma unui vin vechi, cu buchet măiastru, catifelat, buchetul nunţilor Ramada lasă impresii de durată, clipe create de magicieni pentru a fi savurate şi retrăite cu intensitate. Weddings by Ramada este un program perfect transparent în ofertare, astfel încât costul unei nunţi  este perfect calculabil, iar preţurile stabilite iniţial rămân neschimbate. La Ramada, ne place să facem  exclusiv surprize plăcute invitaţilor, iar principiul care ne conduce este transparenţa absolută a costurilor.

Hotel Ramada Oradea redefinește conceptul de business hotel din zona de Vest a Romaniei prin orientarea sa către client. Punctele noastre forte sunt: locaţia, deoarece hotelul Ramada este situat în centrul Oradiei, un oraş bogat prin istorie şi printr-un turism prosper, ambianţa dată de generozitatea spațiilor și atenţia la detalii, ospitalitatea cu care ne întâmpinăm oaspeţii de pretutindeni și nu în ultimul rând soluțiile personalizate oferite oaspeților în funcție de necesitățile lor. Sălile sunt scăldate în lumină naturală, cu sistem de climatizare independent și echipamente moderne, având posibilitatea organizării oricărui tip de eveniment de la congrese, traininguri, work shop-uri și seminarii până la evenimente sociale și mondene. Coordonatorii noștri de evenimente vă vor fi alături pentru a asigura succesul evenimentului dumneavoastră.

Indiferent de amploarea sau specificul evenimentului dumneavoastră noi ne folosim de know-how-ul generos din domeniul culinar pentru a vă oferi și organiza mese de prânz, bufete, pauze de cafea sau mese de cină originale, receptii cocktail croite pe necesitățile fiecarui client în parte. Coordonatorii de evenimente vă vor sugera un meniu potrivit pentru evenimentul organizat. Meniurile includ produse culinare de tip internațional, fusion, asiatic, mediteranian, cu specific românesc. De asemenea putem concepe meniuri personalizate sau cu un anumit specific în cocordanță cu tema evenimentului. Toate meniurile sunt bazate pe ingrediente locale în măsura posibilităților, punând accent pe produse naturale și proaspete.

Spațiile special dedicate întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor oferă lumină naturală, acces la internet wireless și prin cablu, sistem profesional audio şi de sonorizare cu posibilitate de conectare la reţeaua de microfoane wireless, sistem de control de la distanţă al luminii în săli, echipament pentru video şi teleconferinţe, proiectoare wireless, ecrane de proiecţie profesionale cu acţionare electrică, proiector fixat în tavan, prize de date în pardoseală, DVD player, flipchart, telefon cu linie directă, sistem simultan de traduceri - la cerere, ring de dans, pupitru vorbitor, prezidiu şi zonă de expoziţie. Pe lângă (toate acestea) serviciile noastre profesionale de conferințe, echipa noastră dedicată și specializată în organizări și coordonări de evenimente vă va sta întotdeauna alături garantându-vă succesul absolut!  

“Toscana” Pentru nunta dumneavoastră magică, botezuri, evenimente corporate, conferinţe, congrese, ocazii unice și sociale, vă punem la dispoziție salonul de evenimente “Toscana” cu o suprafață de 210 m² și cu vedere panoramică asupra orașului. Îndepărtând peretele mobil situat între salon şi restaurantul nostru “Syrah” vă oferim un spaţiu generos cu o capacitate de banchet de până la 300 de persoane.

“Piemonte” & “Bordeaux” Aceste două saloane vă oferă fiecare în parte o suprafață de 75 m² scăldată în lumină naturală, setări multiple, devenind locația perfectă pentru organizarea de seminarii, traininguri, întâlniri de afaceri, conferinţe restrânse, întruniri sau conferinţe de presă precum şi evenimente sociale private.

Cele două săli de întruniri “Madera” și “Porto” sunt două spații ideale destinate întâlnirilor sau şedințelor de afaceri restrânse, perfect situate aproape de centrul de afaceri pentru a vă pune la dispoziție toate cele necesare pentru a sprijini afacerea dumneavoastră. 

Galerie foto